Wednesday, October 6, 2010

EiDuL FitRi 2010

finally...aku berjaya gak buat entry raya wpun lg beberapa ari nk abis Syawal
u olls jgn nk salahkan aku...aku kan pekerja terbaeksss...so menjadi kewajipan aku menyiapkan keje2 hakiki sebelum meraban kt blog yg sadis ni...***

citer pasal raya...tahun ni aku ngan en hubby sepakat raya kt Subang dulu
malas nk meredah jam (bukan jam dinding atau jam loceng ya kwn2...tp traffic jam) yang sah2 akan buat kepala otak biol kalau dh sangkut....
owh xsanggup nk imagine..


ni budak paling nakal...byk wat salah ngan ayah la tu....lama benor mintak maap


raya tahun ni ada new members of the family
en imran ong selaku adik ipar n our beloved angel yg chumel
....anak gue n en hubby iaitu FarouQ.
harap2 tahun dpn tambah lah lagi...
mana tau baby iela ke
baby aku pun leh jugak...ahaks..ahaks...
xsalah kan?kan?kan?


mak...mintak maap sebab ari tu kitaorg tinggalkan farouq kt mak n g tgk movie....hehehehe

sedar tak sedar dh setahun aku bonding ngan family ni
alhamdulillah...semuanya elok2 belaka
xde kejadian IBU MERTUAKU...
MIL aku sgt sporting n best
FIL plak sgt concern pasal anak2



mintak maap ayah kalau2 ada terbuat kopi manis,pahit,payau.....



gaya menantu solehah cium pipi MIL



adengan kt blakang tu yg penting...en hubby ngada2 jual mahal plak masa aku nk mintak maap..




ayah sila beri tunjuk ajar..sy menantu baru nk mintak berkat




abg ipar..... jgn pukul saya ye



mak wan..nk duit raya byk2 ye...farouq siap jilat tgn ni


adik ipar???
iela....we share gossips bini2..kan sis???perhaps she is the doctor of the house....farouq sakit xyah g hospital pun, refer je kt dia dulu
daus......ni en pegawai khas kpd menteri...tabik sket...sgt bz ngan aktiviti menteri...tp kene wat baik ngan dia nanti pape senang minta tlg
aji......bakal jadi nanny utk Farouq
ayed....ni plak bakal cikgu piano n cikgu tuisyen Farouq
en hubby....sgt beruntung ada bini comey cam aku***opps***hehehehe
sama2 untung sebab kita saling melengkapi
nk kata tak bergaduh tu tipula tp gaduh2 manja jeks...



pak lang xkan ni je kot???nk 50 hengget








family kecik kami



pengantin baru ngan mak n ayah



the bachelors



family besoorrr...


lastly selamat hari raya aidilfitri
maa zahir dan batin
utk kedua-dua belah family yg aku syg
MMMUUUAHH!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...