Wednesday, October 27, 2010

mari PecaHkan Lemak

fuyyooo!!main futsal k..jgn x caya plak mak main putsal ye
cmana leh terpilih main futsal?
nape xde gaya player futsal ke??
jgn memain ye x tgk lagi kaki i cmana...tolong pandang saya dgn dua belah biji mata anda
hahahhaha;P

best woo main futsal ni sambil keluar peluh kita boleh ponteng keje sebab tournament ni dorang wat ari jumaat....hahahah....(itulah niat sebenarnya nk tuang keje)
selain drpd aku teror bermain aku juga kaki ponteng...dats why aku terpilih utk main futsal ni


salah satu sebab team aku kalah pasal manager yg gebu ni....dh kata manager gebu mmg xde training la...training makan bolehla (jgn marah ye tini)


biar tak menang gambar penuh gaya mesti ada


opps...terbengkok plak bdn....walaupun kami ada tittle mama tp tetap vogue ok!!


gaya seorang muslimah bermain futsal...very the sopan


the team.....xde peluh pun korang ni???main ke x?


sekali lagi bergaya sebelum kalah......


dan lagi......game nk start tp masih boleh wat bodo...(patutlah kalah)


sila takut tgk kami...gurl power



no.6 ^^ada onG ka??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...