Monday, October 25, 2010

BiLa MaMa MaLas

kawan2...
bila mama saya malas nk layan saya
dia akan letak saya depan laptop
saya akan menghadap laptop sambil menonton BARNEY, JIM JAM dan SESAME STREET yang diulang tayang beberapa kali...!!!!
mama saya akan letak saya depan laptop bila dia layan facebook,bila dia YM ngan teman2 gossipnya dan bila nk hupdate blog dia...(konon2nya dia ingin menjadi blogger tegar)

tapi sy tahu mama penat...
jadi saya biarkan mama berehat sebentar bersama kit kat
seronok juga bila cerita2 dan gambar2 chumel sy berada dalam blognya...
buatlah apa pun mama....asalkan mama bahagia
I LOVE U MAMA


tgk sama2 dengan abg qari...sangat khusyuk ok



tp last2 abg qari plak yg lebeh2.....dia cuba singkirkan saya secara halus nampaknya....



biar saya plak posing....aksi nganga begini saya belajar dr mama


kwn2 tgk x perut saya yg dh mara kehadapan.... mcm perut papa x?



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...